2018年10月16日星期二

冷眼前辈的文章大宝藏 - 多读胜,少读不胜,更何况不读呢?


意外发现宝藏大概是所有人的梦想,打开冷眼前辈大宝藏是笔者的理想。

宝藏储藏的都是大宗珍宝或珍贵物品,冷眼大宝藏收藏的是丰富的书籍和知识。

冷眼前辈的作品引人入胜,相信大家都知道冷眼前辈的三本著作:

1. 30年股票投资心得(今年出版了2018年修订版)
2. 股票投资正道
3. 孙子股市兵法 

你又收藏了多少本呢?

冷眼前辈的书籍让我们这群股市菜鸟获益良多,所以他最近撰写的一些新文章更是不可不读。我们整理了文章的链接,方便还没阅读的朋友们细尝。

【慢慢投资路 - 第1步 至 第10步】

【漫漫投资路第1步】-让主动与被动收入相辅而行

【漫漫投资路第2步】-选择最适合你的投资管道冷

【漫漫投资路第3步】-克服轻视股票投资的心态冷

【漫漫投资路第4步】-建立正确的投资理念

【漫漫投资路第5步】-投资成功应具备素质——信心 进修 狂热

【漫漫投资路第6步】-分身有术

【漫漫投资路第7步】-现金流为王

【漫漫投资路第8步】-从联合种植买地说起

【漫漫投资路第9步】-今天就开始投资

【漫漫投资路第10步】-三碟冷饭


【冷眼专栏 - 系列1至4 完结篇】

【冷眼专栏】致股市菜鸟-宜致力普及投资教育 (系列1)

【冷眼专栏】慎防全民赌股(系列2)

 【冷眼专栏】什么人不宜投资股票?(系列3)

【全民拥股】- 什么人应投资股票?(系列4完结篇)


WSWT曾分享有关冷眼的文章:

冷眼和孙子一起看股市
冷眼《孙子股市兵法》,你怎么运用?


共勉之

WeShare WeTrade

3 条评论:

  1. 请阅读!!!!请阅读!!!!请阅读!!!!请阅读!!!!

    嘿伙计!!!我很高兴我从Mike Fisher那里得到了我的。我的空白ATM卡每天可以提取2000欧元。我上周从她那里得到了它,现在我免费得到14,000欧元。空白的ATM从任何ATM机上取钱,上面没有名字,它不可追溯,现在我有钱买生意和足够的钱给我和我的家人住。我很高兴遇到Mike Fisher,因为我在她面前遇到了两个人,他们拿走了我的钱而不知道他们是骗局。但我现在很高兴。迈克费舍尔通过DHL发送了这张卡,我在两天内得到了它。从她那里得到你自己的卡片现在她不像其他假装自动取款卡的诈骗者一样,即使它是非法的,她也会免费提供帮助,但它有很多帮助而且没​​有人被抓住。我很感谢Mike Fisher,因为她突然改变了我的故事。该卡适用于除马里和尼日利亚之外的所有国家。 Mike Fisher的电子邮件地址是:blankatm002@gmail.com

    回复删除

  2. PLEASE READ!!!! PLEASE READ!!!! PLEASE READ!!!! PLEASE READ!!!!

    Hey Guys!!!Am so happy I got mine from Mike Fisher. My blank ATM card can withdraw € 2,000 daily. I got it from Her last week and now I have €14,000 for free. The blank ATM withdraws money from any ATM machines and there is no name on it, it is not traceable and now i have money for business and enough money for me and my family to live on . I am really happy i met Mike Fisher because i met two people before her and they took my money not knowing that they were scams. But am happy now. Mike Fisher sent the card through DHL and i got it in two days. Get your own card from her now she is not like other scammer pretending to have the ATM card, She is giving it out for free to help people even if it is illegal but it helps a lot and no one ever gets caught. i'm grateful to Mike Fisher because she changed my story all of a sudden . The card works in all countries except, Mali and Nigeria. Mike Fisher email address is : blankatm002@gmail.com

    回复删除
  3. I was diagnosed as HEPATITIS B carrier in 2013 with fibrosis of the
    liver already present. I started on antiviral medications which
    reduced the viral load initially. After a couple of years the virus
    became resistant. I started on HEPATITIS B Herbal treatment from
    ULTIMATE LIFE CLINIC (www.ultimatelifeclinic.com) in March, 2020. Their
    treatment totally reversed the virus. I did another blood test after
    the 6 months long treatment and tested negative to the virus. Amazing
    treatment! This treatment is a breakthrough for all HBV carriers.

    回复删除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...